Ugrás a Főmenüre Ugrás a Fő tartalomraUgrás a Lábléchez

„SZOMBATHELY SZENT MÁRTON VÁROSA” GYEBROVSZKI JÁNOS ALAPÍTVÁNY - CSALÁDOK KARÁCSONYA 2025.

2025.11.03. 09:49

„SZOMBATHELY SZENT MÁRTON VÁROSA” GYEBROVSZKI JÁNOS ALAPÍTVÁNY pályázatot hirdet a városban élő szociálisan hátrányos helyzetű személyeket és családokat támogató helyi civil szervezetek, vagy országos szervezetek helyi csoportjai részére.

 

Az Alapítvány a „Családok Karácsonya 2025” program keretében tartós élelmiszerekből állít össze egységcsomagokat, és a civil szervezetek e csomagok szétosztására pályázhatnak. Egy szervezet csak egy pályázatot nyújthat be.

A pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat benyújtani kizárólag – Szombathely város honlapján www.szombathely.hu/ugyintezes/ menüpontban elérhető – Gyebrovszki János Alapítvány Támogatási Rendszerében (a továbbiakban Támogatási Rendszer) történő bejelentkezést követően, a pályázati dokumentáció kitöltésével lehet.

Azon pályázóknak, akik a Támogatási Rendszerben idén már regisztráltak, ismételten nem kell regisztrálniuk, a rendszerbe való bejelentkezés során korábban használt felhasználó névvel és jelszóval tudnak most is bejelentkezni.

Azon szervezetek, akik még nem regisztráltak, regisztrálniuk kell a www.szombathely.hu honlapon található Támogatási Rendszer Regisztráció menüpontja segítségével.

A regisztráció során szükséges az alábbi kötelező mellékletek feltöltése (pdf. formátumban):

  • a szervezet aláírt, hatályos alapdokumentuma (alapító okirata, alapszabálya),
  • 30 napnál nem régebbi bírósági /cégbírósági bejegyzést igazoló kivonat (bírósági kivonat),
  • 30 napnál nem régebbi hitelesített banki aláírási minta/címpéldány.

 

Javasoljuk a fentiekben felsorolt dokumentumokat a regisztráció megkezdése előtt beszerezni. A regisztráció elfogadása után az Alapítványtól e-mailben kapott felhasználónévvel és jelszóval kell belépni a Támogatási Rendszer felületre, ahol benyújthatóvá válik a pályázat. A regisztrációhoz és a pályázat kitöltéséhez az önkormányzat munkatársai a rendszerben megadott elérhetőségen adnak segítséget.

 

A pályázat tartalmi követelményei:

A pályázatban közölni kell a pályázati szándék részletes leírását, milyen célcsoportot kívánnak támogatni, hány darab csomagot kívánnak szétosztani és a csomagokat milyen módon szeretnék átadni. Kérjük továbbá, hogy a pályázati anyagban mutassák be saját szervezetük karitatív tevékenységét.

Költségvetés helyett, illetve az adatlapon az igényelt összeg sorba a pályázat során elnyerni kívánt csomagok darabszámát kell megadni.

A nyertes pályázónak kötelezettséget kell vállalnia arra, hogy az Alapítvány logójával ellátott csomagokat adja át a támogatásban részesülőknek.

A támogatás felhasználásáról készítendő beszámolóhoz a csomagok átvételét igazoló aláíró lap másolatát (átvételi elismervény, amely nevet, lakcímet és aláírást tartalmaz), valamint az átadást dokumentáló fényképeket (minimum 5db) kell mellékelni.

Határidők: A pályázat 2025. november 3. napjától 2025. november 23. napjáig nyújtható be.

A sikeresen pályázó szervezeteknek - telefonon  történő tájékoztatást követően - a megadott napon és időben kell a csomagokat átvenni, és az átvételi elismerést aláírni. Az aláírásra kérem hozzanak magukkal bélyegzőt. A csomagjaik elszállításáról a szervezeteknek kell gondoskodnia.

A pályázott csomagokat 2025. december 31. napjáig kell kiosztani.

A támogatás felhasználásáról szóló elszámolást – rövid szöveges beszámolót, az aláíró lapok másolatát, a fényképeket – elektronikus úton a Támogatási Rendszeren keresztül, továbbá az eredeti átvételi elismervényeket és a szakmai fényképes beszámolót Szentkirályi Bernadett részére (Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Szombathely, Kossuth L. u. 1-3.) személyesen, vagy postai úton 2026. január 31-ig kell benyújtani.

Szentkirályi Bernadett
a Kuratórium elnöke

Kapcsolódó letölthető tartalom (1)

Vissza az előző oldalra

Adatfeltöltésért felelős: Polgármesteri Hivatal - minden Osztály

Oldal tartalma utoljára módosítva: 2025.11.03. 10:02