Az Alapítvány a „Családok Karácsonya 2025” program keretében tartós élelmiszerekből állít össze egységcsomagokat, és a civil szervezetek e csomagok szétosztására pályázhatnak. Egy szervezet csak egy pályázatot nyújthat be.
A pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat benyújtani kizárólag – Szombathely város honlapján www.szombathely.hu/ugyintezes/ menüpontban elérhető – Gyebrovszki János Alapítvány Támogatási Rendszerében (a továbbiakban Támogatási Rendszer) történő bejelentkezést követően, a pályázati dokumentáció kitöltésével lehet.
Azon pályázóknak, akik a Támogatási Rendszerben idén már regisztráltak, ismételten nem kell regisztrálniuk, a rendszerbe való bejelentkezés során korábban használt felhasználó névvel és jelszóval tudnak most is bejelentkezni.
Azon szervezetek, akik még nem regisztráltak, regisztrálniuk kell a www.szombathely.hu honlapon található Támogatási Rendszer Regisztráció menüpontja segítségével.
A regisztráció során szükséges az alábbi kötelező mellékletek feltöltése (pdf. formátumban):
- a szervezet aláírt, hatályos alapdokumentuma (alapító okirata, alapszabálya),
- 30 napnál nem régebbi bírósági /cégbírósági bejegyzést igazoló kivonat (bírósági kivonat),
- 30 napnál nem régebbi hitelesített banki aláírási minta/címpéldány.
Javasoljuk a fentiekben felsorolt dokumentumokat a regisztráció megkezdése előtt beszerezni. A regisztráció elfogadása után az Alapítványtól e-mailben kapott felhasználónévvel és jelszóval kell belépni a Támogatási Rendszer felületre, ahol benyújthatóvá válik a pályázat. A regisztrációhoz és a pályázat kitöltéséhez az önkormányzat munkatársai a rendszerben megadott elérhetőségen adnak segítséget.
A pályázat tartalmi követelményei:
A pályázatban közölni kell a pályázati szándék részletes leírását, milyen célcsoportot kívánnak támogatni, hány darab csomagot kívánnak szétosztani és a csomagokat milyen módon szeretnék átadni. Kérjük továbbá, hogy a pályázati anyagban mutassák be saját szervezetük karitatív tevékenységét.
Költségvetés helyett, illetve az adatlapon az igényelt összeg sorba a pályázat során elnyerni kívánt csomagok darabszámát kell megadni.
A nyertes pályázónak kötelezettséget kell vállalnia arra, hogy az Alapítvány logójával ellátott csomagokat adja át a támogatásban részesülőknek.
A támogatás felhasználásáról készítendő beszámolóhoz a csomagok átvételét igazoló aláíró lap másolatát (átvételi elismervény, amely nevet, lakcímet és aláírást tartalmaz), valamint az átadást dokumentáló fényképeket (minimum 5db) kell mellékelni.
Határidők: A pályázat 2025. november 3. napjától 2025. november 23. napjáig nyújtható be.
A sikeresen pályázó szervezeteknek - telefonon történő tájékoztatást követően - a megadott napon és időben kell a csomagokat átvenni, és az átvételi elismerést aláírni. Az aláírásra kérem hozzanak magukkal bélyegzőt. A csomagjaik elszállításáról a szervezeteknek kell gondoskodnia.
A pályázott csomagokat 2025. december 31. napjáig kell kiosztani.
A támogatás felhasználásáról szóló elszámolást – rövid szöveges beszámolót, az aláíró lapok másolatát, a fényképeket – elektronikus úton a Támogatási Rendszeren keresztül, továbbá az eredeti átvételi elismervényeket és a szakmai fényképes beszámolót Szentkirályi Bernadett részére (Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Szombathely, Kossuth L. u. 1-3.) személyesen, vagy postai úton 2026. január 31-ig kell benyújtani.
Szentkirályi Bernadett
a Kuratórium elnöke